Tuntuu niin ”väljältä” taas täällä kotona sisätiloissa, kun kaikki ylimääräinen on laitettu pois. Ensimmäistä kertaa seitsemään vuoteen olohuoneessamme on tällainen järjestys. Luulin jo kokeilleeni kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja olohuoneeseen, mutta enpäs ollutkaan. Sohva on usein ollut ikkunan edessä tai keskellä huonetta, nyt halusin ikkunan eteen vain lipaston ja tuolit. Valkoista talvimaisemaa katsellessa, en halua että ikkunoiden edessä on sohvaa tai muuta kookasta huonekalua edessä. Nyt näin on hyvä ja olohuone suureni omasta mielestä taas kerran 😉
Tuleeko teillä samaa fiilistä kun vaihdatte järjestystä? Näyttää siis siltä kuin neliöitä olisi tullut lisää vaikka just samat huonekalut samassa tilassa, vain irtokalusteet vaihtavat paikkaa. Mutta siis tämähän on vain positiivinen asia.
Vaikka olohuoneessa on edelleen yksi sohva ja kaksi tuolia, kaipaan silti usein lisää istumatilaa. Etenkin silloin kun on vieraita. Iltaisin jokainen perheenjäsen tykkää ottaa rennon asennon tv:tä katsellessa. Kaikki samalla sohvalla loikoilemassa.. no siinä on hieman ahdasta välillä ja sohva tuntuu loppuvan kesken 😀 Joku ratkaisu tähän on löydettävä. Väliaikaisena ratkaisuna toin tuon rahin sohvan jatkoksi, niin yksi mahtuu siinä oikomaan jalkojaan 🙂
Kulmasohvaa en kuitenkaan näe meillä tulevaisuudessa ja tykkään tuosta nykyisestä sohvasta vielä tosi paljon. Sohva on ostettu Sotkasta ja olen ollut tosi tyytyväinen sohvan laatuun näiden kaikkien vuosien aikana. Sohva on edelleen todella hyvä eivätkä istuinosatkaan ole kuluneet lainkaan. Nyt ostimme uuden parisängyn samaisesta paikasta ja kerroin myyjälle (sattui just sama myyjä) kauppoja tehdessä miten tyytyväisiä olemme olleet sohvaan, jonka hankimme tähän kotiin. Minusta on tärkeää antaa myös sitä positiivista palautetta kun nykyään tulee niin paljon kaikkea negatiivista joka puolelta. Välillä tuntuu ettei osata enää muuta kuin valittaa. Susiakin on tullut ostettua ja tehtyä reklamaatioita ihan aiheesta. Tottakai. Niitä sattuu jokaisen kohdalle, mutta voi kun muistettaisiin antaa palautetta myös niistä hyvistä ja onnistuneista kaupoista. Asiakaspalvelija on iloinen kun saa kiitosta työstään ja itse aion petrata tässä asiassa vielä enemmän enkä sano ääneen vain miehelleni kaupasta lähtiessä että olipa ystävällinen myyjä, niin kuin joskus olen tehnyt. Muistan kiittää jo heti paikan päällä. Näissä maanantaimietteissä toivotan teille kaikille oikein ihanaa uutta viikkoa! Mies työreissussa ja meidän toinen auto joutui korjaamolle viime viikolla. Odottelen tässä soittoa milloin saan hakea auton takaisin. Ensin pitää pakata lapset pulkkaan ja reippailla korjaamolle! 🙂
Raikkaita ja ihanan valoisia kuvia! Tuo positiivisen palautteen antaminen on kyllä harvinaista, mutta paljon kivempaahan se on kuin motkottaa jostakin 🙂
Kiitos Syhi, niin kivaa kun aurinkokin välillä paistaa! <br />
Näinpä, ei se ainakaan pahasta ole 🙂 Itsekin olen ollut joskus asiakaspalvelussa ja kyllä tuli hyvä mieli kun sai kiitosta työstään.